tisdag 13 september 2011

Onsdag 14 September

Onsdag 14 September är det idag och jag och Nellie sitter här och bara myser. Nellie med sitt barnprogram och jag med mitt kaffe och datorn iknät med lite bloggläsning.

Idag blåser det fortfarande bara en massor och det är jobbigt tycker jag för jag hatar verkligen blåst och tycker det är otäkt om nätterna. = Fegis Malin..
Idag ska jag rida en sväng på Halifax. Har inte g jort de nu på lite mer än en månad eftersom han har varit ute på prov till en tjej som ska ha honom vissa dagar i veckan nu har vi kommit fram till. Så han bor alltså kvar hemma i stallet och de är faktiskt ganska skönt. Trodde det skulle vara jobbigt först men måste säga att det bara är skönt eftersom han är så speciell och betyder så mycket för oss alla. :)

Ha en mys morgon nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir man gla'. :)